revsnnnn hadi ya kullanmamissan demekki ilaca bağımlı değildin yinede iyi atlatmışsın dedigim gibi kimisi böyleleride var o yönden guzel inşallah guzel gecer olmazsa kullanırsın problem degil onemli olan sağlıklı olmak mesela ben 18 yaşımdan beri kullanıyordum o yaşta atak geçirdim mecburen doktora gidip ölüme kadar kullanacaksın bunun baska çözümü yok denmişti ozamandan itibaren cok iyi gelmişti icmedigim zaman berbat oluyorum çöküyorum vs onun icin mecburen icmek zorundayım resmen ayakta tutuyor yani o derece 🤗