Arkadaşlar merhaba bugun uzman psiyatri doktorumla görüştüm en iyi bilen diğer özel hastanelerden gelen doktora gittiğim cok iyi oldu size şunu danışmak istiyorum ben gerekeni soyledim ve doktorum uzman oldugu halde eline kitapları aldi araştırdı ve serotonin geçen adı altında haplar kullanilabiliyormus sıkıntı yokmuş ve aniden bırakılması anneye ve bebege zararlı oldugunu söylendi yani açıkçası benim devamlı kullandigim hap sıkıntı yokmuş cok sukur hap süresi bittiydi tekrar 2 kutu yazıldı okadar rahatladım ki sadece doguma gelmeden 2 hafta önce icilmeyecegini söylendi sizede tavsiyem uzman iyi bir doktorunuza gidin diğer doktorlar uzman doktorlar kadar olamaz içmeyenler icin bir sekilde kurtulmuş olabilir aksine agir dayanamayan arkadaşlar icin buraya yaziyorum yani kullanmakta hiçbir sıkıntı yokmuş cok şükür 🫠