ebrarkus pamuksekeer bebeğim 4 aylıktı yaptırdım. Şimdilik bir sorun yok sadece ilk bir hafta zordu ama hem sünnet olmuştu hemde Üstüne hasta oldu. O yüzden zorlandık biz yoksa çok şükür bir sorun olmadı
Mzgnn0234 pamuksekeer küçükken onlarda çok bilmiyor emeklemeden yapın bezliyken daha çabuk iyileşiyor. Ayrıca iyi bir doktor kesecek niye yanlış kessin ki canım. Sen bilirsin benim iki oğlum var ikisini de 7 aylıkken sunnet ettirdim iyi ki yapmışım büyüdükçe zor oluyor onlarda korkuyor bu sefer
sara29 pamuksekeer 3 ay içinde olmalı bence.. hatırlamasın sonra. Bana engel oldular 4 yaşında yaptırdık çocuk hiç durmadı. Ama doktor çok iyi olduğu için sonradan ağrı sızı hiç yaşamadı şükür
gayekose dikişli değil ben klipsili yaptırdım 5 aylıkken benim oğlum dönüp emekleme pozisyonuna kadar geliyordu sadece ilk çişini yaptığında ağladı daha sonrasında jel vermişlerdi ben sürekli onu sıktım 2. gün ağlamadı bile