ben ilk haftasında yaptırmak istemiştim acı hissetmesin diye ama yoğun bakımda kaldığı için yaptıramamıştık. iki aylıkken yaptırdık çok şükür çok hızlı bi şekilde iyileşti. şimdi 9 yaşında herhangi bir problemi yok çok şükür. emekleme çağından önce yaptırmakta fayda var gibi düşünüyorum