orhismommmmmm Kızlar ıkı gündür eskisi gibi haraket etmıyor neden sizce bazen toplanıyor bazen mınıkce pıt pıt vuruyor ben çok yürüyorum yoruluyorum ondan mı kı sizin bu haftalar nasıldı yada bi yarın gidip göruneyım mı ya
beautiful_ orhismommmmmm ayy kuzuum 4,5 sene oldu hiç hatırlamıyorum ama büyük ihtimalle hareket çok edersen yorulursan öyle olur
egeemomms orhismommmmmm kuzum ya çok yoruluyorsun ya da yeri artık daralıyor ya ondandır. Çok özledim o hisleri yaşamayı 🥹🫠
gamzeakarsu17 orhismommmmmm yeri daraldığı için parende atamıyor eskisi gibi yorma kendini uyuyan annenin bebeği daha çok gelişiyomuş bol bol dinlen uyumaya çalış son ay zaten hareketleri batıyor uykudan kaldırıyor günde 5 kere hareket hissedersen yeterliymiş
beautiful_ orhismommmmmm kız varya 25+5 haftalık hamileyim ya unuttun mu 😂 O haftaları hatırlamıyorum 🤣🤣
beautiful_ orhismommmmmm keşke kuzum 🌸 Ama tedirgin olma sakın kendini de çok yorma bebişler uykuyu çok seviyorlar benimki hariç 🥺
orhismommmmmm beautiful_ aşkım son zamanları ya dönsun diye bol bol yürüyüş yapıyorum 3 gündür eşim. De izinli kaynanaya fln gelıyoruz gidiyoruz yorulduk haliyle.
beautiful_ orhismommmmmm kuzum çok yormadan yap herşeyi şimdi bir güzel bir çikolata tatlı ye otur bak nasıl oynuyor benim kız birşey yediğim an başlıyor horon tepmeye Sen sakın moralini bozma daha gününe var Allah’ın izniyle girer kanala son haftalarda girenleri bile duydum ben
beautiful_ orhismommmmmm daha başlamadım diyebilirim kuzum beşik pusett bir kaç şey tek aldım ama alınacaklar dolu cinsiyet farkı olunca
Momlife_ Bende 31 haftalığım doktorumla doğumu hiç konuşmadık normal mi olur sezeryan mı diye o kaçıncı haftada belli olur
orhismommmmmm Momlife_ ben 31 de gitmiştim makat geliş demişti 35 e kada böyle olursa sezeryan dedli bu gittiğinde sor fikriniz varmı bebek dönmüş mü fln diye
beautiful_ orhismommmmmm temizlik yapıp başlamayı düşünüyorum Kuzum evim 1+1 temizlik yaparken eşyalar mafolur ondan önce temizlik sonra eşyalara başlıcam Allah’ın izniyle ❤️
060436 orhismommmmmm kuzum kızımda o haftalarda benimde öyleydi doktor bana hep takip et hareketlerini demişti yarın bi git görün ne olur ne olmaz yeri artık daralıyor aşko