Benim de 37+2 dün nstde azda olsa sancı çıktı 1,5 cm de açılma var dendi bugün sabah tekrar hastaneye gideceğim 3-4 cm olduysa yatış verilcek dediler çok korkuyorum ben sancı olarak değilde çatım çok ağrıyor yatakta dönerken koltuktan kalkarken bazen yürürken sancı çekmedim ama çatıı ağrım oldu meğerse bebek kanala girmiş açılmam oluyormuş ilk doğumum olucak çok tecrübesizim ve korkuyorum yatış yapmak istemiyorum suni sancı verirler diyor herkes ben daha çok korkuyorum