beyzzsenturkkk 2. Doğumda açılma çok hızlı ilerliyor. Benim sabahtan hafiften sancım başlamıştı. Öğleden sonraya kadar az azdı. Doğum olacağını bile düşünmemiştim. 3 buçuk 4 gibi duş aldım birden hızlandı sancılar. 6 gibi hastaneye gittim 9 cm açıklıkla. Ya yatıp dinlenin ya da sancınız gelince hemen acile gidin. Birden ilerliyor çünkü. Duş almayın, yürümeyin, eğilip kalkmayın. Bence haftası da iyi yani. Sıkıntı yapmayın.