Sehho mlgm_mrv haklıysan bu kadar hakkını al o zaman git iş vereninden burdan ne medet umuyorsun madem bu kadar haklısın bu kadar. Tabi ki hamile kalman kimseyi ilgilendirmez demagoji yapmana gerek yok 😅
mlgm_mrv Sehho buradan medet ummuyorum fıkır soruyorum hakkımı da alacagım zaten sen ne kastın bu kadar
Sehho mlgm_mrv ben kasmadım farkındaysan fikrimi beyan ettim ve fikrimi beğenmeyince bi hallere girdin kimse kimsenin hamile olmasına karışamaz falan filan bi gerilmeler