Fuunndaaa babymom2026 Molfix malesef bizdede.dışına çıkartıyor ikiz kızım oldu birini alerji yaptı zaten ona Prima kullanıyorum diğer kızıma molfixle devam etmiştim ama dışına çıkartıyor bidaha molfixle devam etmeyeceğim evdeki bitsin
babymom2026 Fuunndaaa ben 2 numaraya geçtim bir kac gün oldu sıkıntı yaşamadım bir kere cikardi dışına oda gece uyurken almamıştım