babymom2026 bebeğiniz erkekse genellikle çişi çıkıyor , benimkinin sünnet olana kadar hep önden çıktı sonra bir tık azaldı ama ara ara çıkıyordu. genellikle bol tercih ediyorum bezi, bir büyük numaraya geçip bir deneyebilirsiniz. benimde bu aralar öyle bi problemim var 1 yaşında oldu oğlum, geceleri uyandığında bir rutin oluşması adına azıcık su içirip yatırıyorum, ondan mı bilmem sabah hep çişi çıkmış oluyor, sürekli yan yattığı için sanırım yandan çıkıyor. gece bez değiştirsem uyanır ve uyumaz diye korkuyorum. acaba su vermek saçma mı oldu bilmiyorum