5847 Ay zaman geçmiyor 39 haftalık oldum sancılarım oluyor nstde sancım çıkmıyor 🥲 hayırlısıyla gelsin artık beklemek çok zormuş
seymasarsoy 5847 bende 39 oldum aynı heyecan ve sabırsızlık bende de var sağlıkla kavuşalım inşallah bebeklerimize 🫶🏻🌸
taze_annee_ 5847 bende aynı durumdayım 40+1 oldum sadece yalancı sancılar var nst de çıkmıyor bir kaç gündür nişan geliyor ama bir gelişme açıklık yok kafayı yiyeceğim bu sancılar bile canımı çok acıtıyor gerçek sancılardan korkmaya başladım 🥲
Fatmanur_0416 5847 ondan böyelsin ay bende böyleydim biliyor musun 🤣 39+1 de artık doğurmak istiyorum ama biraz da krokuyorum demiştim 39+2 de bebeğin suyu azaldığı için yatış yapıp 39+4 de doğurmuştum 😅😅 sende bebeğine söyle bende işe yaradı 🤣
seymasarsoy 5847 özellikle iki gündür geceleri oluyor gündüz sancı diyebiliceğim kadar şiddetli değil ama yine ağrılarım oluyor kasıklarımda
seymasarsoy 5847 benimki de kız hangi şehirde yaşıyorsunuz ben İstanbul’da yaşıyorum siz nerede yaşıyorsunuz
seymasarsoy taze_annee_ birde benim doktorum 40dan fazla beklemeyi riskli buluyor eğer bu hafta gelmezse yatış olucak umarım gelir 🥹
seymasarsoy mervesdoruk eğer öyle bir şüpheniz varsa kontrol ettirmenizi tavsiye ederim benimde suyum sızıntı şeklinde gelmiş anlamamıştım suyu sınırda şuanda yakın takipliyim o yüzden