bana da kız gibi geldi. benim bebiş de erkek. onun usg de çıkıntı baya belliydi. kordon olmadığını net anlıyordun yani🫠 seninki gibi bacak arasını çekmişti dr orada baya bi belliydi. ama seninkinde öyle bir şey göremedim. 3.görselde sanki erkek mı acaba dedim ama diğerlernde hiç öyle bir görüntü göremedim açıkçası.