Yasem Mrvgrkan hele ki 3.trimesterda görün:) haftalardır tuvaletten cıkınca odama geliyorum tekrar tuvaletim geliyor :) 27 yıllık hayatımda bu kadar gitmemişimdir diyorum bazen kendi kendime :)
Btlblgn Mrvgrkan cnm şeker testi yaptır bi o haftalarda çok sık tuvalete çıkma ihtiyacı şekerden olabilirmiş demişti doktorum
Hasretsaka Erken pes etmişsin bide 35 e gel :) ama o haftalarda çok aşırı gidiyorsan bir idrar kültürü yaptırmanı tavsiye ederim
Polo Mrvgrkan tuvaletimi yapıorm, ellerimi yıkıorm . Tam kuruluyorum yine geliyor ve yine yapıyorum yine yıkıorm ve yine geliyor. Bunu hergün en az iki kez yaşıorm. Onun dışında wc gitmelerimi hiç saymıyım 😀 37. Haftadan selamlar 🙋🏼♀️😅😅😅
Bumptious Mrvgrkan kuzu ben de öyleydim ilk aylarda ikinci trimesterde çok rahattım üçüncü trimestere girdim gireli klozet tepesindeyim gece tam dalacak gibi oluyorum öyle bir sıkışıyorum ki bıktım artık bi de hapşırınca da kaçırıyorum hep😱
Srfn11 Mrvgrkan Malesef 9 ay boyunca o sknti bitmior sanirim 7. Aydayim hala yasiorum geceleri uyuklarken bile kalkiorum biktim valla
Nursemomm Mrvgrkan ilk üç ay oluyor ama son üç ay felaket oluyor artık ben gece deliksiz bi saat uyuduğumu hatırlamıyorum 🤦🏼♀️
Hilalalara Mrvgrkan daha bu ne ki ben son ayımdayım 20 günüm kaldı yarım saate bi saate bi tuvalete gidiyorum buna rağmen altıma bile kaçırdığım oluyo 🙈🙈😂😂