znnnr dilanezel çok erken gecikme olması Lazım bir gebenin günlüğü yumurtlamanın 17. Günü öneriyor testi
uzumlu_kekim777 dilanezel benimde adetime 7 gün.var dayanamayıp yaptım bu gün aynı sizin ki gibi çıktı adet günümde tekrarlıcam Rabbim isteyen herkese nasip etsin
elakemal dilanezel canım benimde bat 7 Mayıs pazartesi bende test yaptım awoxla silik çıktı Salı günü tekrar yaptım negatif çıktı 15-17 24-25 Nisan değerlendirdim belki tutmuştur diye ama bekliyorum bakalım adete 2 gün kalaya kadar test yapmıycam
dilanezel elakemal ne diyeyim Allah saflıkla öğrenmeyi nasip etsin kimyasal geçirdim şubat ayinda ondan beridir deniyorum insallah bu sefer tutar çünkü aşırı sancım var adet olacakmism gibi sancı çekiyorum bir haftadir