bebegimibekliyorum__ dilanezel bence test için erken yapmışsınız ama fotoğraf yükle bir bakalım canım
aslmoms dilanezel Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
dilanezel bebegimibekliyorum__ dayanamadım valla bide 16 19 21 Nisan ilişki günleri belki birinde tutmussa çıkar diye deneyim dedim
elakemal dilanezel canım benimde bat 7 Mayıs pazartesi bende test yaptım awoxla silik çıktı Salı günü tekrar yaptım negatif çıktı 15-17 24-25 Nisan değerlendirdim belki tutmuştur diye ama bekliyorum bakalım adete 2 gün kalaya kadar test yapmıycam
uzumlu_kekim777 dilanezel benimde adetime 7 gün.var dayanamayıp yaptım bu gün aynı sizin ki gibi çıktı adet günümde tekrarlıcam Rabbim isteyen herkese nasip etsin
dilanezel  Buda iki gün önce yapmıştım kaset test bu şekil çıktı
beyzakumsal09 Sat tarihine göre daha net çıkmalıydı bana yok gibi geldi ama gene de başka gören çıkar belki 🥹 dilanezel
bebegimibekliyorum__ dilanezel bu bozuk canım diğer erken testin markası neçok çok az görüyorum ama kuruma çizgisi de olabilir en mantıklısı bat günü yap
aysima56 beyzakumsal09 Canım benim sat 18 Mart 5 gün geçti senin ki kadar belli değil ama senin ki kesin var maşallah
dilanezel beyzakumsal09 adetim daha 8 gün var canım ben ondan çıkmadı diye düşünüyorum ama yine kısmet tabiki bu arada hayırlı olsun sağlıkla alirisin insallah kucagina
znnnr dilanezel çok erken gecikme olması Lazım bir gebenin günlüğü yumurtlamanın 17. Günü öneriyor testi