alinaaden ahhhh çok üzüldümm çok iyi anlıyorum seni😔 benimde 23 haftada ortaya çıktı detaylı ultrasonda sonra kendi doktorum takip edelim evet genişlik var ama yapacak birşey yok anne karnında çok önemli değiş dedi ilk 7 mm lerden 10 üstüne çıktı sonraki kontrolde bu sefer ağız değiştirdi seni tekrar detaylı ultrasoncuya yönlendircem en azından sebebini öğrenelim aklımızdan çıksın kontrollerde takılmayalım buna dedi ve beni kendi hastanesindekine gönderdi bende iletişimde olayım bence burada git dedi çünkü ilk gittiğim başka özel bir klinikteydi. Mecbur kaldım hiç istemeden de olsa oraya gittim zaten detaylı ayrı bir stres ve bana karnından sıvı alıp bakmamız lazım genetiğine anne karnında başka yapabilcek bişey yok dedi. O kadar sinirlendimki resmen para tuzağı 11 bin tl verip bunu duymak bile bile. Sonuçları kendi doktoruma götürdüm zaten odaları karşılıklı bide demesinmi işte bu detaylı ultrasoncularda başka bişey bilmiyo herşeyi genetik hastalığa bağlıyolar vs. Artık kapatalım bu sayfayı dedi ben şok. Doktora gitmesek zsten stres yaşamayacağız bizler anne karnında neremiz ölçüldü ki içimi döktüm sanada çok teşekkür ederim bizde 31 hafta olduk artık kontrollerde ölçüm yapmıyor ama görüyorum hala genişlik var umarım düşer doğuma kadar yada en kötü doğum sonrası Sağlıkla gelsin bebeklerimiz