senati benim ilk kızımda 2 hafta öndeydi bende ilkinde zorbalığa uğradım. neden iri neden şekerin yok bebek kesn hasta gibisinden hatta bana doğuramazsın demişti doktorun yanından cıktıktan sonra salya sümük ağlamış bir daha da ona gitmemiştim. genetik bu yine şekerim yok yine bebeğim iri anne baba olarak bizde iriyiz nasıl minyon cocuk cıksın benden. önce hep suyum fazlaydı korkuttular beni kesin şekerin var erken doğum olucak diye diye aylarca stresten öldüm. şimdi 36. haftaya geldik hani neden doğmuyor? kilosu umrumda değil çünkü ultrasonla arasında çok fark oluyor 2,5 dediyse kesin 2dir diyorum mesela. ilk kızımda 4 dediler doğum anına kadar ama 3.300 doğdu. evet çocuk iri doğuyor ama devasa büyüklükte değil yaşıtlarından büyük görünüyor uzun görünüyor ya da kemikleri iri oluyor falan