beyzakumsal09 eğer üstüne adet görme dedikleri olmadıysa 4 haftalık filan benim de haftasına göre uyumluydu ama ilk gittiğimde 5 haftalık olduğu için beybiyi görememiştik keseyi görmüştük ben doktora gitmek için beklemiştim biraz bir hafta sonra gittiğimde beybiyi de gördüm kalp atışını da allah isteyen herkese nasip etsin 🌸