aslmoms evet aslında benimde içim çok rahat değil, bebek hareketi azaldı hem de belirgin şekilde ama kimiside yeri daraldı ondandır diyor…doktorlarda biraz vurdumduymaz gibi geliyor bana açıkçası, ondan içim rahatlamıyor bu 3. gebeliğim demiştim ya diğer 2 sinde kalp atışından dolayı durdu mesela doktorlar önemsemedi, riskli gebelik diye görmüyorlar bile beni, ben sürekli hatırlatıyorum bu 3. gebeliğim bu şöyle bu böyle diye. pıhtılaşmam çıkmıştı iğne bile yazdıramadım bir şeyin yok diyorlar mesela. ama burda benim değerimle aynı olanlar iğne kullanıyor bunun giibi çook örnek sayabilirim doktorunda iyisine, bilgilisine gelmek gerçekten çok önemli… bebeğime bir şey olsa onlar üzülmücek ki onlar için ben herhangi bir hastayım, bu hissiyatı veriyorlar bana… yarında kadın doğum doktoruma gidicem sonrasında perinatolojiye gitmeyi düşünüyorum çünkü ultrasonda çok önemliymiş bu değerlerime göre bebek nasıl bakmak lazımmış detaylı. ben sağlıkla dünyaya getirmek istiyorum bebeğimi, tabiiki Allahın taktiri her şey ama tüm her şeyide baktırmak çabalamak bizim elimizde, bu süreçte doktorda çok önemli inşallah doktorda benim bebeğimin sağlıkla dünyaya gelmesi için beni güzel yönlendirir ve ilgilenir.🌸🩵 ve evet ben de değerlerimi beğenmedim çok kötü hepsi. ve hepside önemli şeyler ama doktorlarda keşke ben gibi düşünse🫢