yenibiranne__ Kızlar çok şükür bebeğimde sıkıntı yok herşey yolundaymış cinsiyeti akşam süprizle öğreneceğim 🥹♥️♥️
lokismommy yenibiranne__ aldım bacım çok şükür temiz cinsiyetimiz de erkek doktorumuz ultrasondan baktı laboratuvar doktora da söylemedi net %100 benim belirtiler tuttu ya 😅
yenibiranne__ lokismommy yaaaaaaa hayırlısıyla kucağına alllll bende 1 saatte öğrenicem 🥳🥳🥹🥹 bende yazarım hemen kaçıncı haftadasın sen 13+5 bizim
lokismommy zynprkc primis dna lab ben gerçekten çok memnun kaldım hastane aracılığıyla yaptığım için 18 bin ödedim 12.gününde sonuç geldi
semaz yenibiranne__ cinsiyet de söylüyorlar o zaman anladığım kadarıyla bazıları söylemiyor sanırım da
prensannesi__58 yenibiranne__ canım Bnde ıstanbulda oturmuyrm ama gıdıcem annemlerı ziyatirete ı zaman da 12 haftanın ıcınde olcam buraya gıdıp dırek fetal dna yaptrmak ıstyrm deyınce yapıyorlar mı yoksa doktor yonlendırmesı şart mı