SebineEliyeva Merhaba kızlar. Ben 6 haftalık hamileyim menstruation sancısı çekiyorum.. Normal mi bu? Bilgisi olan lütfen destek olur mu 😳
Depresif_polyanna deletedmom114 arkadaş azerî kökenli sanirim o yuzden bazı kelimeler farklı iki dil arasinda.oturtamamistir😉
DiDem123 deletedmom114 evet çok kolaymış gerçekten 😂😂 Allah kolaylık versin arkadaşa. Menstruatkfkmnhllhf sancısı çok zor gerçekten 😂😂😂
deletedmom114 SebineEliyeva komik olsun diye demedim zaten. Sen pek açıklayamamışsın.. Ben yardımcı oldum sadece menstggdhsgs degil de regl yazsaydın komik OLMAZDIN emin ol 😂👎
SebineEliyeva deletedmom114 sen İngilizce bilmiyorsan o benim sorunum diyil canim benim. Hem ben Azerbaycanliyim. Her kesin diline saygi duymak zorundasin.
Deletedmom0909 SebineEliyeva Azerbaycanlılsr İngilizce mi konuşuyo emin ol burda İngilizce bilmeyen o kadar coookkkk insan var ki
deletedmom114 SebineEliyeva saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum.. azeri olabilirsin ama ingilizce yazmak gibi bi ZORUNLULUĞUN yok. Yapamadığını yaptım sadece 👍😉
deletedmom114 Halima bak ne güzel açıklamışsın.. onun cevabı gel canım sıkılıyo laf kavgası yapalım der gibi anlamıyorum bu insanları.. sizde öyle ama kimse anlamamıştır 3 5 kişi hariç 🤦♀️🤦♀️😂