Hanife94 birde ben pazartesi günü yani dün tıbbi genetik bölümüne randevu alıp gittim, durumumuzu anlattım kadın doğum yönlendirdi dedim yönlendirmemişti aslında, eşimle gittim madem gelmişsiniz ikinci kürtajı beklemeyelim kromozom ve pıhtılaşma testi yapalım dediler eşimle benden kan alındı 2 aya çıkar dendi