aleyna_gozet bende kürtaj oldum, bayilttilar, beni ztn orayı anlamadım, 45 dkak sorna odaya çıkarıldım ,2 gün müşehade aotinda tuttular,sorna taburcu oldum kanamam adet gibi idi ztn ilk başta çok oldu pet bile yetmedi daha sorna azaldı ,kürtajdan 1.5 ay sornada gebe kalmıştım tavsiyem arayı çok açma kızım da sağlıklı doğdu şuan 2.5 yaşında