askbaby_ Haftadayım ve sabırsızım. Bebiş 2550 gr şu an. Doğsun artıııkkk diye sabırsızlıkla bekliyorum , kaçıncı haftada ve kaç kilo bebiş doğurdunuz yoğun bakıma girdi mi merak ediyorum🥹
Alparslanmomm askbaby_ 38+6 planlı sezeryan oldum önceki gebeliğim sezeryandı. Son muayenede 3400 çıktı doğum kilosu 2800 küsür
beyzzsenturkkk askbaby_ 38+6 da kızım 3.300 doğdu 3 sene önce şu an 36 haftalık hamileyim 2. kızıma en son 33. haftada 2,5 kiloydu su an ne kadar bilmiyorum çarşamba gideceğim görmeye
papatiaa mavisanne0 bir hafta önden gidiyor , bir hafta geriden gidiyor , günüyle uyumlu gibi diyor ya bu kilo karın çevresi kafa çevresi yüzünden maşallah senınki iyi bosver
minikanne123_ mavisanne0 benimde normalde 29+2 doktor ölçümünde 28+0 ama son adet tarihine göre ilerliyor sonuç nst de sormuştum sonnadet tarihine göre dedi
Prensesmom_ askbaby_ 1′ inci 42+3 ( acil sezaryan) 4.500 kg 2′ inci 30+3 sezaryan 1 kg kuvozde 800 grama düştü 3 üncü artık bilmiyorum nasip 🤣
mavisanne0 papatiaa çok şükür Herşey yolunda ama 1 hafta önce mi doğrururum geç mi onu bilmek istiyorum 🤣
askbaby_ Ayyy sağ salim kavuşmuşsunuz, allah bağışlasın bahtları güzel olsun inşallah güzel anneler 🥹💜
ikizannesiiiiiiii Havin49_ benimde ikizlerim kilosuna yakınmış bende 33 +3 doğum yaptım biri 1890 diğeri 1250 gram doğdu zayıf doğan hala zayıf diğer kızıma göre sizde nasıl arasındaki fark acaba
QueenJ Aysetuzlu busek0987 Bebeğim oksiput posterior pozisyondaydı. Kilolu olduğu için yüzünü çeviremedi, doğum başladı sancılarla da dönmedi açıklık da ilerlemedi.
sedabrbroglu54 Benim ilki 37+0 da 2850 grm dogdu normal doğum şuan ikinciye hamileyim 32+2 günlüğüz bunda ne olur ne zaman yaparım bilmiyorum enson 29 haftalık gittim doktora 1500 Gr di bakalım ayın 6 sinda kontrole gidicem