EnginDenizim sizin kromozomal olarak ne skntıniz varmis acaba bende kromozom testi yaptirdim ve dr bana da tup bebek yapmam gerektigini soyledi bizde translokasyon varmis ve bende 46 degil 45 xx mis kromozom ama kendiliginden hamileyim ve 15.haftadayim sukurler olsun.