Genetik araştırmada hem kromozom hemde pıhtılaşma sorununa bakılıyor. Benimde arastirma sonucu genetik kromozom bozuklugu ve pihtilasma sorunum cikti 6 dusugum oldu ve elimdeki sonuclara gore normal yolla anne olamicami ancak tup bebek uygulamasiyla anne olucami soyledi dr iki yil evvel. Rabbime binlerce sukurler olsun tedavisiz kendiliğinden kalmış bebegim suana kadar bir sorun yok cok şükür 27+3 haftalık oldu oğlum 🙏💞 doguma kadar pihtilasmadan dolayı kan sulandirici hap içiyorum ve igne yapiyorum hergun