masum3434 Şöyle glm Ben dönem dönem Bir Olsun bir Olmasınlı gecti 1 seneyi bulmustur . böyle kararlı Kararsız Deniyorum Bu ay bakalım Umudum var ama düzenli ilişki Olmadı sadece Yumurtlama Uxayan Akıntıyı gördüm Öyle Nasip dedim Bayramda ailelerime güzel Haber veririm inş Onun Umudu var Birde ben atyorum 24 yumurtlama oldu degerlndirdim dedim Kızlar a sordum ne zamn test diye 14,17 arası sonç net olr dendi Pcosumda bakalım nasipse olduysa Bugün ilk İdrarle yaptım ama Negatfti 6,7 günm var Tekrsrlıcam Olmazsa sökülsün diye Kür kullancam Hayırlısı olsun hakkımda 🤲🏻☺️