anneyim01 ben yumurtlamadan itibaren hamileliğimi öğrenene kadar akıntım devam etmişti, birde şunu söylemek istiyorum ben ovülasyon testi kullandım orda da akıntıma göre yumurtlama var mı vs takip edeyim dedim, mesela benim akıntım olduğunda ovülasyonum silikti, ovü pik olduğunda ve çatladığında akıntım olmamıştı, 2 ay ovülasyon yaptım ikisinde de böyle oldu yani demek istediğim bazen yumurtlama dışında akıntı olabiliyor, aslında en sağlıklısı 1 dolu 1 boş değerlendirmek, bende pcos olduğu için ben ovü kullandım daha rahat oldu benim için