mrvgkdnz
Ya gerçektende tesadüfün böylesi, aklımdaydınız yarın öbürü biraz toparlanıp yazacaktım, çok teşekkür ederim 🥰
Süreç beklediğimden hızlı geçti sabah 8de yatış yapıldı 10.13te doğum oldu 11 de odaya çıkmıştım.
Ameliyat ekibi anestezi ekibi bir harikaydı, çok gergin ve stresli girdim içeri hatta bir ara genel isteyeceğim diye şartlandırdım kendimi ama o kadar ilgilenip süreci profesyonel yönettiler ki muazzamdı, 5 dakikada bebek çıktı hemen gösterip ten teması yaptılar, Talha hocada keza öyle kesimden dikiş bitimine kadar kendi incelikle ilgileniyor, sonrası kat hemşireleri yine bir harika her detayla ilgileniyorlar, ben bir önceki doğum sürecine nazaran bu defa çok rahat ettim içiniz bu aşamaya kadar rahat olsun 🥰
Benim ağrılarım var biraz ilki böyle değildi ama zaten sezaryen ilki rahat olur sonrası ağrılı olur dedi hemşireler her istediğinizde ağrı kesici yapıyorlar, bugün böyle ağrılı geçer yarın daha iyi hissedeceksiniz dediler, emzirme üzerinde duruyorum şimdilik bebiş bir tutuyor bir tutmuyor sütüm tam gelmedi daha sık sık emzirmeye çalışıyorum kendimi iyi hissettikçe şimdilik aklıma gelenler bunlar, sormak istediğiniz ekstra bir şey varsa seve seve cevaplarım 🌸