mrvgkdnz
Benzer konulardan ötürü muzdaribiz maalesef. Uzun zamandır değerlerim düşük, tansiyon problemim var her şeye normal deyip geçiştiriyor evet ben de birçok durumun gebelikte normal olabileceğini biliyorum ancak doktorum tarafındanda endişemin anlaşılmasını bekliyorum. İkinci gebelik benim her seferinde biliyorsunuzdur vs yapıyor ama her gebelik kendine özel, oğlumda olmayan şeyleri bu gebelikte yaşıyorum, rutin hiçbir şeye gerek duymuyor “detaylı, Tetanoz, şeker yüklemesi, düzenli kan idrar tahlili” gibi. Ultrasonda bebek iyiyse geri kalan hiçbir şey üzerinde doğru dürüst durmuyor, 37.haftamdayım bir defa nstye girdim sadece, her seferinde kapıdan çıkarken ben soruyorum tekrar ne zaman geleyim diye kısacası paket almamış olsam kesinlikle değiştirirdim kendisini mesleğinde iyi olabilir ama kaç tane kötü doktor duyduk ki hepsi az veya çok iyi/kötü yanı vardır diye düşünüyorum.
Ali hoca detaylı yapmıyor diye biliyorum ama araştırdınız mı?