DeryaKuzusu Merhaba hanımlar Biz de nasipse Ekim 25 bebeği olucaz. Fakat biraz endişeliyim idrar tahlili istemişti doktorum ve bakteri çıktı. Üreme olmadı yazıyor ama bakteri 14, eritrosit 5 yazıyor. Karşısında da H yani yüksek olduğu belirtilmiş. Doktora çarşamba gidicem. Sonuçlara interntten baktım. Başına gelen var mı ne gibi tedaviler uygulandı? Bebeğe zararı olur mu 😞
Seherrrrr DeryaKuzusu gecmis olsun kuzum bende hic olmadi cok sukur ama doktorlar ona gore tedavi verir InsaALLAH bisey olmaz
Akbulut DeryaKuzusu ben de kültür sonucunda mikrop çıktı sistit olmuşum antibiyotik kullandım bir hafta ayrıca toz halinde ilaç da kullandım biraz geçti gibi ama bence tam bitmedi yine de daha tahlil yaptırmadım bakalım ama bebeğe bir zararı yok
minyonumaysn Betzm bende 7 haftalık oldum bugün aşırı zorlanıyorum bulantı kusma 😔ne zaman geçer bilmiyorum
DeryaKuzusu Seherrrrr teşekkür ederim doktorumuza yazdım şimdi normal zararı olmaz. Kültür sonucunda üreme olmaması önemli dedi. İlaç kullan da demedi. Hadi hayırlısı bakalım. Şükür yine 🙏🏻
Mysteryyy Kizlar ben de 10+4 um . Ara ara açık pembe gibi uzayan akintim oluyor. Kanama alanim olmadığını söyledi doktor. Bebegin esi yukari cikarken olabilirmis. Progestani fitil olarak kullaniyorum onunla bi alakası yoktur ama böyle bir sey yaşayan var mi?
Seherrrrr Mysteryyy bilmiyorum kuzum olabilir bende olmadi sadece kahve rengi leke gelmisti 3 gun sonra bitti hayirlisi olsun kuzum InsaALLAH 🙏
Leyla11 Seherrrrr ah o mutfak nasl kötü kokuyo her gün ciflede siliyorum heryeri çamaşıt suyuda kullaniyorum ama her yer yag kokuyo burnuma 10 haftaligiz
Esm_Nzm Leyla11 canım çamaşır suyu çok tehlikeli hamilelikte bebeği düşük yapabilir ki seninki çok yeni sakın kullanma doktor bana Domestos la yıkanmış yere bile hemen girme dedi
Mysteryyy Seherrrrr bende de ara ara oluyor canim ultrasonda her sey normaldi . İlk başlarda olmustu sonra uc hafta olmadi hic. Son olarak Pazartesi basladi bu tuhaf akıntılar. Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin hepimizin