cansukccc büyük kızım Aralık doğumlu ortanca Kasım doğumlu hiç zor değil kalın vs giydirmeden gayet rahat şekilde büyüdüler bile
Şimdi doğumuma 3 hafta kaldı havalar çok sıcakladıı şimdiden napcam bilmiyorum ya alışığım kış bebeğine bu yaza denk geldi isilik olacak diye korkuyorum nasıl giydiricem napcam fikrim yok 🥺