cansukccc tabiki kışın daha güzel yazın sıcak yapış yapış oluyorsun çocukla yatması dert kalkması dert klima acamazsin çarpıyor falan zor bence ben iki çocugum da kış bebesi Mart Şubat alıp yatardim asaya sıcak sıcak e havalarda soğuk oldumu evden çok cikmazdik sadece 15/20 günde AVM oda çok sıkılırsak evde ki mümkün mü sıkılmak çocukla.. yazın daha çok güzel hava insanın çıkasi geliyor e malum çok insan mikrop falan ben kış bebesi taraftarıyım 😊 birde kışın cidden büyüyor yaza resmen ele gelir halde oluyo bebeklik gibi zor olmuyor yazı da daha iyi yasiyosun