Benimde oğlum olacak 28+4 teyim.. yani bilmiyorum karnım evet sağa sola gidiyor ama uykumdan uyanacak şekilde hiç olmadı hala sonsuz şükürler olsun kesintisiz uyuyorum ben 😅🩵🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿 yani sakin bi çocuk mu olacak nedir anlayamadım 🫠🙈 erkek çocukları genelde daha hareketli olur derler ben henüz rahatsız olduğum durum yaşamadım 🤷🏻♀️🙈🧿 suyum biraz fazlaydı sanırım artık ondan kaynaklı hareketler rahatsız etmiyor bende 🥰