Fatmakrkz yorumunuzu yazın tabi ki de bir süzgeciniz olsun. Zor doğumlar olabilir evet ama herkesin böyle olacak diye bir kaide yok. Ben 2 saat yoğun sancı çektim epiduralimi aldım yarım saat sonrada prenses gibi doğurdum. Evet kesim oldu 4 tane filan, ama beni en çok zorlayan ağustos sıcağında o pedi takmak ve dikislerimin yanması oldu. Ve doğumdan çıkınca ağrı sızı hiç bir şey hissetmediğim için hamilelikten önceki gibi hareket etmeye çalışmam oldu.
Bebekligimden beri kronik idrar yolları enfeksiyonum var, hamileliğimin ilk aylarında da perisan oldum sürekli ilaç kullandım. Doğumdan sonra kızım 9 aylık 1 kere bile ne vajinal ne idrar yolları enfeksiyonu geçirdim .
Dikişlerimin izi bile kalmadı ayrıca genişleme gibi bir şey de asla olmadı, belki 2. 3. Doğumlarda karsilasilabiliyordur bu durumla bilmiyorum.
Her doğumun zorluğu muhakkak var. Ama siz olumsuz deneyim yaşadınız diye herkes aynı şeyi yaşayacak diye bir kaide yok.
Allah herkese güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🏻