31 yaşındayım 3lü tarama yaptırdım ve risk çıktı sıvı alma önerdiler düşük risk v.s olduğu için imza atıp kabul etmedim doktorum fetal dna önerdi ama fetal dna sonuçu çıkana kadar günlerim ağlamakla zehir gibi geçti neyi uygun görüyorsanız siz kendiniz karar verin doktorunuz ne diyorsa onu yapın bence