Merhaba hanımlar 31 yaşındayım ilk gebeligimde ikili testim temiz üçlü testim riskli çıkmıştı doğuma kadar çok stresli zamanlar geçirmiştim o zaman yaşım 28 di şimdi ikili test zamanım geldi ve ben çok korkuy6birsey olmasa bile yaşımdan dolayı riskli çıkar mı diye düşünüyorum çok kararsızım benim gibi 30 yaşın üstünde olup ikili testi temiz çıkanlar var mı acaba