ilaybilge hildanur tansiyonunuzun takibini iyi yspın sizi korkutmak istemem ama gebelik zehirlenmesi olabiliyor
hildanur ilaybilge sabah akşam evde ölçüyorum en yüksek 11/7 normalde hep 10/6dır gece altına yastık koyup uyudum dinmiş ama akşama doğru şişer yine çünkü hiç oturmuyorum hep basıyorum ve günde 1 litre en fazla 1,5 litre su tek içiyorum