tugba0305 Allah tez vakitte kavuştursun bebeğini 🙏kac haftslik ve neden erken doğum yaptın acaba? Bnde ilk kızımı 35 te dogurmustum 10 gun boyunca yoğun bakımda kaldi ne çektiğimi bi ben bi Allahim bilir. Suan üçüncüye gebeyim hep endişeliyim nekadar rahat olmaya calissamda yine ayni şeyleri yaşamaktan korkuyorum 38 39 cu haftaları gorebilcekmiyim acab diyorum