asyaa1234 Erkek bebişim olacak ilk 4 ay full kustum hiçbir şey yiyemedim 7 kg verdim. Ölü balık gibiydim. Sabahtan akşama kadar ağlardım herşey burnuma çok kötü kokardı kocam bile…. Bulantılar bitti şimdide mide yanması ve vajina ağrısı başladı 32 haftalık olduk. Resmen yarı oturur şekilde yatıyorum geceleri 2-3 saat deliksiz uyuyunca mutlu oluyorum. 3 saatin üstünü uyuduğumu hatırlamıyorum🥲 Eğer ki kız bebiş bundan daha zorsa düşünemiyorum…