Cansu424 evet çocuk arttıkça sorumluluk da artıyo ,ama napalım sağlık olsun ,okula giden varsa daha da zor ,ilk çocuk rahat 😂 dediğin gbi uzan dinlen kalk rahat 😂hamile halle okula gidip gelmek ayrı mesele 😢 bazen diyom okul konusu başlamadan 4. Doğuraym snra da diyom boşver kararsız kalıyom ,çocuk seviyom isterim 4,5,6 olsn 😂 ama sonra da sezeryan korkusu başlıyo kafamda 😂