Kızlar birsey farkettim. MHRS de sabah 10:00-10:30 arası Perinatoloji bölümü randevuları açılıyor. Normalde 6 Mayıs’a randevu almıştım. 20+3 de gidecektim. Bugün dediğim saatlerde randevu baktım saatler full açıktı. 12 Mayısa çektim randevumu. 21+1 de gideceğim. Hem bebek daha da gelişmiş olur