Esma006 Yok aşkım ben yeni wes verdim benim kızımda genetik bozukluk çıktı camta1 heterozigot diye seninkinden farklı ayrı bir şey ama eşim ve ben de verdik wesi şimdi sonuçları bekliyoruz kızım da epilepsi var biliyorsun bazı heterozigotları klinik muayene ile hiç yazmayadabiliyorlarmış sağlıklıysa doktor ben kızını direkt görsem yazmazdım rapora dedi hatta çünkü o genetik bozukluk ile uyumlu değilmiş bizde ki beyincik ile ilgili