Esma006 bana da önemli değil dedi dr 16. Haftada bi kontrolde özeldeki dr m ultrasonda plesantada ki 1 damardan akış iki damara göre az demişti hiç yok değil ama az akıyo demişti kan . Sonra Bende gittiğim tüm dr lar tek başına heterozigot önemli değil demişt dedim . Sadece yatkınlık vardı dedim . Hemen kan sulandırıcı sadcee ecopirin başladı . Bilmiyorum belkide içmesem de bişey olmazdı allahın izniyle ama dr içmemi önerdi. Başka bi Dr a gidip içinin rahat etmediğini mi söylesen .