Ceku256 Sağlıkla büyüsünler inşallah kuzum yemek problemi bizde de var ne yazık ki 🌱 Ama dediğin gibi ek gıda çok iyi geldi çünkü benim oğlum mamayı sevmedi bir türlü 🤷🏼♀️ Bende hem Selim hem onun okulu koşturuyorum hemde Alparslan ile uğraşıyorum bebeğim. Cumartesi okuma bayramımız vardı ona koşturduk çok şükür güzel geçti 😊