momrose 17+1 den selam 😇nasıl gidiyor kızlar , haliniz vaktiniz nasıl. Haraketleri hissediyor musunuz , duygularınız neler , bebek alışverişine başladınız mı 🌸
pamuksekeer momrose bel ağrısı dışında güzel gidiyor hareketleri biraz biraz hissediyorum galiba çok düzenli değil ama bazen ben burdayım diyor 😂🤭 alışverişe öyle önüme gelen bi kaç ıvır zıvır alıyorum 🫰💙
behiyearslan momrose cinsiyet kız olarak soyledı doktor detaylıda d ev ısır mı diye onu düşünüyorum detaylıya 3 hafta var 🤣
salihaturky momrose evett hareketleri artık bu bebek diyecek kadar net hissediyorum. Cinsiyeti cuma öğrendim erkek🤍 bugün tam 17 haftalık.. kasık ağrısı hissediyorum karnıma kramplar giriyor mide de hazımsızlık var genel olarak iyi hissetmiyorum 😃
momrose pamuksekeer bel ağrısı biraz zorlar evet , bende haraketleri bazen kalp atışı gibi hafif hissediyorum ama emin değilim . Düzenli değil şuan . Bende alışverişe hiç başlamadım ama araştırıyorum yavaştan ☺️
seherxxx momrose kalp atışı gibi his karnımda ben de hissediyorum ama o normalde de oluyordu. Bebekten mi oluoyr acaba
momrose Cansucair hayır canım doktor 18.haftada çok hafif hafif belki başlar net şekilde 20.hafta hissedersin dedi belki benim hissettiklerim bağırsak haraketi olabilir
momrose salihaturky maşallah benimkide kız 💝 haraketleri çok net değil ama böyle hafif hafif hissediyorum . İlk gebeliğiniz mi
momrose salihaturky merhaba ben size şunu soracaktım haraketleri her gün düzenli mi hissediyorsunuz yoksa araya gün giriyor mu
zelis_6034 17 + 3 günlük bel artı kasık agrısı var mide bulantisı hala devam 🙄 benm 3 oldugu için iki haftadir hareketlerini hissediyorum 😊
salihaturky zelis_6034 bol su içmelisiniz bana da dr öyle dedi ay sanki dogurcam gibi kasık ağrısı tek taraflı bele vuran ağrılar falan fazla ayakta kalınca oluyor birde susuzluktan oluyormuş bu haftalarda genişliyor rahim falan normallmis
salihaturky zelis_6034 benimde üç üçüncüler biraz ağır gidiyor sanırım yada ben sekiz sene ara verdim unuttum 😃
zelis_6034 salihaturky evet çok agir ya geçiyo gerçemten bide başindayiz ilerisni düsünemiyorum 🙄 benm 4 sene arayla ama çok zor geliyo gece tuvalete kalkmak bile sizinki daha zor herşey unuttk ya 😅
Helenaaa momrose 16+4 ikiz gebelik valla 10 dk ayakta duramıyorum 🤣 kasıklarım ağrıyor gaz sancısı bağırsak ağrısı yaşıyorum şişkinlikte var, full yatıyorum🤣 yine de bugünümüze çok şükür. Hareketlerini de çok hissetmiyorum ara ara bir şey oluyor sanki ama emin olamıyorum 🤣
momrose Helenaaa maşallah 😇 bende de gaz sıkışması çok özellikle sabah uyandığım da , doktorum yoğurt kefir önerdi
salihaturky zelis_6034 evet resmen sıfırdan bu böylemiydi ya diyorum aslında daha tecrübeli olurum sanmıştım ama bende bazı şeyleri kestiremiyorum hemen Dr ya da nete buraya soruyorum 😃
zelis_6034 salihaturky sizin ci siyet bellimi bana erkek dediler iki tane oglum var süpriz bir hamilelikti kız olur sanıyodum 🙄