Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim cuma günü Fetal dna da Turner sendromu yüksek risk çıktığını öğrendim. 8 mayısta Amniyosentez yaptıracağım. Toparlanamıyorum, çok kötüyüm aklımdan çıktığı bi an yok normal yaşamıma dönemiyorum. Böyle bi acının tarifi yok. Buraya niye yazıyorum bilmiyorum. Çevremdeki kimseye bişey söyleyecek anlatacak gücüm yok. Amniyosentez yaptırdım sonuç çıktı diyene kadar 1-1,5 ay geçecek. O zamana kadar dayanabilir miyim bilmiyorum. Böyle olup amniyosentezi temiz çıkanlar duydum. Düşünmeyeyim diyorum ama elimde değil dayanamıyorum sürekli aklımda ve ağlıyorum. Ben nasıl normale dönecem bilmiyorum 😔