Aysegul27 merak etme canım korkma bende yaşadım 14 haftamda bebek kıbırdamaya başladığı için yada pis kanı atabiliyormuşuz en son ihtimalde adet tarihine denk gelmiştir yine pis kanı atmış olabilirsin ben bir gün yatış yaptım şuan hala progestan kullanıyorum ve ilişkiden uzak dur uzun bir süre onunda etkisi okuyor bebek aşapıda olabiliyor bende öneri tabi annem söyledi bana da uzan ve ayaklarını havaya kaldırarak 20 dakika öyle tut duvara yaslayabilirsin günde iki kere yapabilirsin ben şuan çok iyiyim çok şükür birde bol dinle iş yapma kafanı rahat tut Allah'ın izniyle bir şey olmaz benim ilk hamileliğim tabi ben korktum gece hemen hastaneye gittim ama korkacak bir şey olmuyor bebeğin yaramazlıkları diyelim 😂😂rabbim tüm hamile annelerimize en kısa zamanda sağlıklıca kucağına kucağımıza almayı nasip etsin ama dediğim gibi içini ferah tut Allah'ın izniyle hiçbir şey olmaz❤❤🙏🙏🙏