Aysegul27 Bir de vücut yapısına göre kırmızı kan kahverengi kan diye bir şey yok benim mesela ilk Bebeğimde Kürtajdan sonra içinde parça kaldığı için gelen kanamam da böyle Önce pıhtılı koyu kırmızı bildiğin pıhtılı geliyordu sonra o parça düşünce şu diye Kan akıyordu şeffaf bir kırmızı renkte ama dış gebelik düşümde de mesela kahverengi lekeler geliyordu ufak ufak ama gebelik kesesini görmeden önce ve gebelik kesesinin göremediler sonra ilaç ve histeroskopi ile kamera ile baktılar Rahmi Marie yumurtalıklarımı ve o şekilde parçayı aldılar temizlediler şu an yumurtalıklarında çok şükür Sağlam belli olmuyor yani kırmızı kahverengi fark etmez önemli olan kanamanın devam edip etmemesi ve aktif bir ağrı varlığının olup olmaması keseyi gördük sana kalp atışı duyuluyorsa hala bir kadın doğuma acile git buna baksınlar kalp atışı varsa ve kese varsa o zaman seni kadın doğuma yönlendirirler gidersin progesteron hormonu verirler yok Kalp atışını alamazlarsa yine de kadın doğuma daha gönderirler Bir de bir başka birisi baksın derler öyle hemen bir kişinin dedi ile de kötü haber deyip hemen gidip başka müdahaleler yaptırma önce bir progesteron hormonu verir bakar döner yine kalp atışı alınmazsa o zaman bebeği alıyorlar ama Direk öyle bebeği aldırmak Bence yanlış bir şey vücuttan vücuda göre kanama şekli kramp mesai değişebilir Yani sen Kanamam var mı Ağrıların var mı Ona bak Ha şu da olabilir kanaman devam eder ağrılarında olur ama bebeğin kalbi hala atıyor olabilir yani bunun için sırt üstü aynı benim 4 ay yaptığın gibi Yatman gerekiyor ilaç kullanarak Bana Doktor sadece wc ye gideceksin ikizi düştü bunu da düşme riski var dedi Ve şu an bak 6 ayıma girdim bir de şu var benim kuzenim de vardı Mesela gebeydi her ay adet olur gibi kanaması geliyordu rahim genişlediği için oluyormuş o