6 günlük oğlum var, geçen pazartesi doğduğunda doktoru çok canımı sıkmıştı o konuyu burada yazmak bile istemiyorum. Cuma günü kontrolüm vardı o doktora gittik yine çünkğ en başından beri o takip ediyor diye ve yine beni ağlattı. Bebeğimin sarılığı var değerini ölçtürün yatış yapmanız gerekebilir dedi sık sık emziriyorum neden olur acaba ne yapmam lazım dedim beslenmeyle alakası yok dedi neyle alakası var dedim rastgele dedi sinir oldum iyice. Sonra nerede ölçtüreceğim sonuç çıkınca sizi arayayım dedim sen ne biçim hemşiresin dedi bana dondum kaldım afalladım bişey de diyemedim gittim bebeğimin damar yolunu bulamadılar çok çok üzüldüm annem tuttu bebeğimi ben bakamadım bile 😔 sonra başka bi özele iyi bi doktora gittim değerimiz 14 çıktı doktor şu an normal dedi yarın tekrar ölçülecek ama sorun şu ki bebeğimi zor uyandırıyorum soyuyoruz ayaklarına dokunuyoruz vs sık sık emziriyorum çişi kakası iyi baya yapıyor gün içinde 7-8 bez çıkıyor ağır bi şekilde hemde acaba ne zaman düzelir sizin bu değerlerde olup da geçen oldu mu kısa sürede